داستانک

برخی چیزها ارزش نوشتن و خوانده شدن را دارند! پس لحظه ای درنگ کنید. کفشهایتان را در بیاورید و در آرامش و صمیمیت این فضا مهمان من

داستانک

برخی چیزها ارزش نوشتن و خوانده شدن را دارند! پس لحظه ای درنگ کنید. کفشهایتان را در بیاورید و در آرامش و صمیمیت این فضا مهمان من

خنده ام می گیرد !!!


 Bewafa Shayari SMS


وقتی پس از مدتها بی خبری ...

بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری . میگویی : دلم برایت تنگ است ...

یا مرا به بازی گرفته ای ؟

یا معنی واژهایت را خوب نمیدانی ؟

دلتنگی ارزانی خودت ... من دگر دلم را به خدا سپرده ام .

آموختیم با پول میشود ...

 Bewafa Shayari SMS


با پول میشود خانه خرید ولی آشیانه نه ...

رختخواب خرید ولی خواب نه ...

ساعت خرید ولی زمان نه ...

می توان مقام خرید ولی احترام نه ...

می توان کتاب خریدولی دانش نه ...

دارو خرید ولی سلامتی نه ...

خانه خرید ولی زندگی نه ...

و بالاخره می توان قلب خرید ولی عشق را نه !!!

خط کشیدی روی من !؟

Bewafa Shayari SMS


هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم !!!

ببین این دیوار لامصب دیگر جایی برای خط زدن ندارد ...

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی !!!

یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من !؟

شب یلدا خوش گذشت ؟

Bewafa Shayari SMS


شب یلدای من گذشت !!!

نه سرخی انار ، نه لبخند پسته ، نه شیرینی هندوانه ...

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیا بود ...

تا حالا دقت کردین ! دی ماه 1391


دقت کردین بعضیا تا باهامون دوست میشن ۱ماه قبلش یه تصادف هولناک داشتن که هم ماشینشون (ترجیحا مدل بالا) و گوشیشون (iphone کمتر راه نداره اصلا) توی اون تصادف نابود شده ؟

الان ۱۱۰۰ دستشونه و باباشون تنبیهشون کرده پیاده روی میکنن ؟

ادامه مطلب ...